ASSET_NEWS_TABS_SIDE is verlopen.
Er zijn geen resultaten.

Medicatie 24/7 ophalen via zelfbedieningautomaat

Wilt u 24 uur per dag, 7 dagen per week uw herhaalmedicatie ophalen? Dat kan! We hebben een medicatie afhaalkluis waarin we uw herhaalmedicijnen kunnen klaar leggen. U ontvangt van ons een...

Voorlichtingsbijeenkomst: Stoppen met Roken

Voorlichtingsbijeenkomst: Stoppen met Roken, woensdag 10 juni. Aanmelden op telefoonnummer 020-6180585.

Asset Publisher Read More is verlopen.

Heeft u feedback of een klacht? 

Neem contact met ons op
Ondanks ons streven naar kwaliteit kan het voorkomen dat u niet of minder tevreden bent over de manier waarop u door ons bent geholpen. Neem in dat geval bij voorkeur direct contact met ons op. Er bestaat een grote kans dat we samen tot een oplossing kunnen komen.

Klachtenfunctionaris
Wij nemen elke klacht serieus en zoeken actief naar een passende oplossing voor u. Bent u desondanks toch niet tevreden over de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Met uw informatie wordt vertrouwelijk om gegaan. De klachtenfunctionaris kan bemiddelen en zoekt samen met u naar een oplossing.

Contactgegevens klachtenfunctionaris
06 22 92 16 49
bemiddelingapotheken@kpnmail.nl

Onafhankelijke geschillencommissie
U heeft al een gesprek gehad met de betrokken hulpverlener van de apotheek en tussenkomst van een onafhankelijke klachtenfunctionaris heeft uw onvrede ook niet weg kunnen nemen? Dan kunt u overwegen uw klacht voor te leggen aan een onafhankelijke geschillencommissie.

Onze apotheek is aangesloten bij de KNMP-klachten en geschillenregeling. De regeling voldoet aan de eisen van de Wet kwaliteit klachten en geschillen in de zorg (Wkkgz) en bestaat uit klachtenbemiddeling en een onafhankelijke geschillencommissie. 

Contactgegevens geschillencommissie Openbare Apotheek
Postbus 8018
5601 KA Eindhoven
088 02 29 181

info@skge.nl
www.skge.nl

Vermeld in uw schrijven duidelijk om welke vestiging het gaat.